Alahai Sayang

budak hitam

happy bufday wak payih!!!







assalammualaikum ....

selamat menyambut bulan ramadhan *walaupon dh terlambat...
dah lama tak update cerita-cerita baru... bulan lepas dan bulan nie asyik update bufday je...heee

okeeyyy..dikesempatan nie ain nak ucapkan selamat hari tua buat pak cik senget sorang nieyh ..
wak payih *nama facebook nye *... heeee..
hari tu ada dengar lah dye cakap 'ain,nanti hari jadi aku buat macam ni jugak'
yee...ye....ain buat nie ha...masuk dalam blog ha...

selamat ulang tahun kelahiran paih!may Allah bless u..solat jangan tinggal, benti-benti lah yang asap-asap tuhhhhh...membazir jeeehhhh...okey?dah tua,simpan duit untuk kawin,tak payah membazir beli yang asap2 tu lagi...

ain doakan semoga panjang umor,murah rezeki,cepat kawin + cepat dapat baby *heeeeeee







1 ulasan:

Ayu Zan berkata...

hehe.. bgus nya dia.. wishes siap dengan nasihat nasihat jgn berasap.

salam kenal.. :)