baru je tambah nilai dalam erti kata lain topap then tak sampai 2 hari kredit dah tinggal sikit...
pernah jadi tak kat korang??punya lah sakit hati..kita mesej celcom ke celcom je pun...tolak kredit kita punya banyak... baru topap hari ni esok dah habes..topap lagi cepat je habes....aiiii...tak boleh jadi nie...
kita pon teros dial 1111 *hati riang
perbualan direkod
celcom : hye,boleh saya bantu?
ain : ye..saye nak buat aduan kredit saya selalu hilang,kenapa ye?
celcom : oh,boleh saya tahu saya bercakap dengan siapa ye?
ain : blaa....bla...siap no ic n alamat..
celcom :ok,cik ain boleh saya tahu cik ain ade langgan apa-apa tak sebelum nie?
ain : eah,tak pernah..tak dek pon..kenapa ye?
celcom : ok cik ain,di sini terdapat rekod pihak ketiga dalam kes nie,kalau cik nak pihak kami
akan bantu cik untuk selesaikan masalah ini..bagaimana cik?
ain :ok..ok...kalau boleh segera ye..
celcom: ok cik..kalau boleh cik jgn tambah nilai lagi ye dalam tempoh 24 jam atau 3 hari..jika
nak tambah nilai pastikan call kami dulu untuk buat pengesahan ye..ada apa-apa lagi
yg boleh saya bantu cik?
ain :(mak ai lame nye) sabar-sabar..hee...ok..ok...tak dek ape dah..terima kasih..
*nieyh kejadian hari pertama
celcom : hye,boleh saya bantu cik ain?
ain : ye..saya nak tanya dah boleh ke saya nak topap nie? *amboi gelojoh kan
celcom : ok,dekat sini saya tengok masih lagi dalam proses ye cik ain...ada apa-apa yang saya boleh
bantu lagi?
ain : *perasaan geram...ok..belum lagi eah?tak pelah..terima kasih
*nieyh kejadian hari kedua
celcom : hye...boleyh saya bantu cik ain?
ain : ye..saya nak tanya tentang laporan kehilangan kredit..macam mana ye?
celcom : sebentar ye cik,ok di sini laporan telah menyatakan pihak kami telah berjaya selesaikannya..
ain :oh , yeke ? *lompat-lompat..terima kasih
celcom : ye cik,ade ape-apa lagi boleh saya bantu?
ain : tak de..terima kasih
celcom : terima kasih kerana menghubungi celcom.
*nieyh kejadian hari ketiga (tadi sebenarnya)
korang tahu tak bertape bernilai nye kredit tu walaupon satu sen?buat time tue urgent ke , hape ke kan..
erggghhh....yang pakai bill tu senyap2 je lah..kat sini yang pakai topap je taw...student macam ain nieyh bende-bende macam nieyh dye amek kesah sikit..sbb duit banyak lagi nak guna selain topap nie... celcom..celcom...niat hati nak je tukar no tadi tapi celcom jugak lah...
dah stia dengan celcom dari darjah 6 tau...punyalah hargai celcom..heee...*muka bajet je mcm celcom nak amek dye jadi duta
haha...tapi tak pelah...pihak celcom pon telah membantu kan...alhamdulillah..kredit tak hilang lagi...
terima kasih celcom!walaupon agak lama menunggu ... tapi tak pe..tetap sayang celcom sampai bile-bile...heeee
buat korang yang ada masalah yang sama..bawak-bawak lah call 1111 ye...
jangan keje nak melenting je..siasat dulu...ntah mana pihak yang telan kredit korang tu...
assalammualaikum
xoxo..jumpa lagi!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan