Alahai Sayang

budak hitam

IAMNEETA..!!!budax berbakat besar..ilike..

assalammualaikum & salam petang untuk semua..
haha...

miss ain nieyh tak de keje kew asyik buat entry baru je??hahaha...memang tak dek pon..
duduk umah..tido makan..tido makan jew..wahhh ayat aku....hahahah
kali nieyh nak share dengan korang semua tentang satu group nieyh..sekarang sedang meningkat naik...walaaaaweeeyyyy...dulu pernah tengok dorang dekat pak cik you tube..tetibe sekarang dah masuk tv babe.....god job dik....akak suke kowt dengan korang..lagu best2...
tiru macam najwa latif dan yuna??mane ade lah...

apa salahnya nak tunjuk bakat yang ada macam dorang nieyh dengan cara yang sama kan??
tak salah pon...so..rezeki masing-masing..kita sama-samalah doa untuk mereka untuk kembangkan industri kita niey ok??

tak nak buang masa..korang layan video nieyh k??have fuuunnn..yeeeaaahhhaa...
lalalalala...mood senang nieyh..



5 ulasan:

Si Matatajam berkata...

Salam perkenalan. Follow back yea

Putry Shana berkata...

laaa....kbetulannya...bru ja tdi tngok dyorg kat tv haha =)

miss AIN berkata...

salam perkenalan juga...rajin2 lah ke sinieyh yer..hehe
orite ...

miss AIN berkata...

hehe..tadi kan dekat whi??hehe..salam perkenal yer..

nana kamarul berkata...

hmmm ... sedap lagu. thumbs up!