Alahai Sayang

budak hitam

GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran



GA weeyyyyhhhhhh.....jom lah join...hehe....
first time nieyh join GA dari blog buasir otak...

mudah jew nak join GA nieyhh..just follow n cerite sedikit sal watak karton kegemaran..haha...senang kowt...

jadik korang tue ... ape tunggu lagi??cepat ler...tarikh tutup 8 Julai 2012 (12 mlm)
hadiah dye....korang tengok sendiri..>>hadiah

miss ain nak sangat dapat hadiah nieyh..tak tahu kenape...maklumlah pendrive miss ain dah penoh...hehe..ade GA nieyh ape salahnyer join kan...hehe......

watak anime : hahaha...
hagemaru....
sebab dye selalu keluarkan lidah die...miss ain rase sangat comel dan boleh buat orang suke..haha..jelir lidah konon dah lah pendek ,nakal plak tue..!
dan watak yang giler2..giler sangat...teringin nak jadi giler2 cam hagemaru..haha....sangat syokkkkk...


6 ulasan:

amengs88 berkata...

hai segmen yang sama.. dah follow... sila la datang ke sini

http://azmengs.blogspot.com/2012/06/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html

Muhammad Ikhwan berkata...

hai, datang singgah. =)

shaiful hafsham berkata...

DAH FOLLOW...

SILA DATANG KE

http://mynaepul.blogspot.com

onlajer berkata...

Datang dari Contest Gila, selesai buat ini cuba2lah buat INI pula

deno berkata...

deno datang dari blog buasir otak dan folow sini! salam kenal:) jemput la ke blog deno ya.... ^_^

Faizul Osman berkata...

saya suka upin ipin...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html