Alahai Sayang

budak hitam

BE STRONG !

sometimes i must be strong..
if gonna be happen, i must be strong...
tak semua nya indah , tak semua yang kita nak kita dapat melainkan dengan titik usaha sendiri..
belajar untuk susah..belajar untuk terima semua keadaan walaupon berat..

belajar untuk sendiri..belajar tu semua...
mak ayah tonggak utama...sebut pasal mak ayah...bulan 2 ni genap 20 tahun dorang pergi ke rahmatullah...kalau boleh bulan dua ni nak jumpa dorang dekat sana maksudnya dekat kuantan...
sian dorang, dah lama anak dia tak jenguk, nak cabut rumput, dulu tiap-tiap khamis kalau tak ade apa-apa mesti jenguk dorang tapi sekarang dah lain..betul orang kata dari jauh pon kita boleh doa kan..tapi apa salahnya teman dorang kat sana,kalau bukan anak yang nak buat tu semua sapa lagi..baca apa yang patut kat sana..selagi masih hidup ni, manfaatkan ape yang kita boleh buat...

tak salah pon kan... 
tak rindu dorang ? Allah je yang tawu...betapa rindu ni.. dah lah terlampau sensitif diri ni .. ada terkecik hati sikit mesti dalam hati 'ish,kan best kalau mama ngan abah ade,mesti tak macam ni'..haaaa....tengokkkkk....subhanallah..sampai macam tuh sekali aku ni... tu lah aku cakap tak semestinya hidup ni indahhh kannn....

apa yang kita nak cuba lah untuk usaha sendiri walaupon berat...
tahun ni je aku dah buang benda pahit dan manis dalam hidup...biarkan dia pergi jauh..kenangan tetap kenangan..apa pon jadi life must go on kannnn.... tak payah sesedih sangat...

2014 is the beginning.... trust Allah...dia dah aturkan segalanya yang terbaik... 
kalau boleh ikot je kehendak orang sekeliling ( mana yang baik lah ) . jangan selfish sangat...
tahun ni macam rasa nak kerap jumpa mama abah atuk kat sana..nak banyak sikit melawat andai diberi kesempatan dan duit yang cukup...kalau boleh tiap-tiap minggu nak ada dengan dorang...hissss...angan-angan betul...tak pe 'ma,abah,atuk tunggu adik taw' nanti kita borak panjang-panjang kat sana...rinduuuuu sangat dah ni...kalau boleh nak pelooookkkkk je..heeeeeeeeeeee

*lap air mata.
ok lah!nanti kita borak lagi ye..... assalammualaikummmmm...

jangan lupa singgah!



1 ulasan:

Stillina berkata...

hai ,still new with blogging.done follow yours.do follow mine http://ku-muslimah-biasa.blogspot.com :)