Alahai Sayang

budak hitam

selamat ulang tahun kelahiran kawan !!

Sabrina Binti Mohamad !!


na....dengar nieyh nak nyanyi nieyh.....!!!

Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan sahabat saya,Sabrina Mohamad ..
Allah selamatkan kamu.....

doa dari sahabat kepada sahabat :
semoga menjadi insan yang berguna untuk hari ini dan seterusnya kawan..
walaupon kita jauh ..aku still doakan kau kawan...
walaupon kita x berjumpa aku still ingat kan kau kawan...
waaaahhhhhhh........macam ape ntah aku merepek kat sinieyh....
nieyh lah surprise ain untuk na..nak jumpe..hmmmm......
ntah lah bile....kat sinieyh jew lah ain dapat surprise kan na yer...hope u like it fren !!
semoga panjang umor n dimurahkan rezeki....eaaahhh ade lagi doa aku..hehe
20 tahun dah kawan aku yang sorang nieyh....
selamat hari tua kawan..!!!
*hadiah special..mmmuaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....hahahaha
sorry curik gambar...ahhhaaakkkkkkk




1 ulasan: